Χάρης Μαμουλάκης Χάρης Μαμουλάκης Χάρης Μαμουλάκης
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΧΑΡΗΣ
  • ΝΕΑ
  • Γνώμη
  • Videos
  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
iSYRIZA

Pleese add the sidebar teamplate

  • Αρχική
  • /
  • exada
  • /
  • Πανδημία Covid 19 και εταιρίες διαχείρισης αεροδρομίων – Γεγονός Ανωτέρας Βίας ή Δυσμενές Συμβάν; Πώς επηρεάζεται το αεροδρόμιο Καστελλίου;

Facebook-f Linkedin-in Twitter Youtube

Πανδημία Covid 19 και εταιρίες διαχείρισης αεροδρομίων – Γεγονός Ανωτέρας Βίας ή Δυσμενές Συμβάν; Πώς επηρεάζεται το αεροδρόμιο Καστελλίου;

30 Απριλίου 2020

Την παραδοξότητα που έχει δημιουργηθεί σχετικά με το πως χαρακτηρίζουν τις επιπτώσεις της πανδημίας του Covid 19 οι εταιρείες διαχείρισης των αεροδρομίων της χώρας και η εταιρεία κατασκευής του νέου αεροδρομίου Καστελλίου, καθώς και ο τρόπος συμβολής της Πολιτείας στη διαχείριση του προβλήματος, αναδεικνύεται με Ερώτησή που κατέθεσαν προς τους Υπουργούς Οικονομικών και Υποδομών & Μεταφορών, 42 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με πρωτοβουλία της Πέτης Πέρκα.

Πολλά είναι τα δημοσιεύματα που παρουσιάζουν τη μείωση των εσόδων των εταιριών διαχείρισης των αεροδρομίων της χώρας και συγκεκριμένα της Fraport και της «Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών», ενώ πριν από λίγες μέρες διέρρευσαν και οι σχετικές επιστολές των δύο εταιριών προς τα αρμόδια Υπουργεία, με τις οποίες τονίζεται η ανάγκη να τεθούν σε ισχύ έκτακτα μέτρα και δη ενισχύσεις από το Ελληνικό Δημόσιο. Παράλληλα, η υφιστάμενη κρίση στις αερομεταφορές φαίνεται ότι δεν επηρεάζει μόνο τα εν λειτουργία αεροδρόμια, αλλά και το υπό κατασκευή αεροδρόμιο Καστελλίου. Κι αυτό διότι περίπου το 65% του «ηρακλειόσημου», δηλαδή του τέλους ανά επιβάτη του αεροδρομίου Ηρακλείου για την περίοδο Απριλίου – Οκτωβρίου, χρηματοδοτεί την κατασκευή του νέου αεροδρομίου. Σύμφωνα με πληροφορίες του Τύπου, σχετική επιστολή γνωστοποίησης γεγονότος ανωτέρας βίας έχει επίσης αποσταλεί από την εταιρία κατασκευής του νέου αεροδρομίου Καστελλίου στην οποία επισημαίνεται πιθανή καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του έργου.

Από τα παραπάνω, προκύπτει το εξής οξύμωρο: Με βάση τις επιστολές των αρμόδιων εταιριών, η πανδημία του κορωνοϊού αποτελεί «ανωτέρα βία» για το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας «Ελευθέριος Βενιζέλος» και για το Καστέλι, «δυσμενές συμβάν» για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, ενώ ταυτόχρονα είναι αχαρακτήριστη για τα 23 κρατικά αεροδρόμια, τα οποία όμως πλήττονται ομοίως.

«Η Πολιτεία οφείλει να λάβει αποφάσεις, να στηρίξει τα 23 αεροδρόμια που παραμένουν υπό τη σκέπη του δημοσίου και είναι και τα πιο ευάλωτα. Ιδιαίτερα δε, πρέπει να υποστηριχθεί το αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης», αφού από αυτό εξαρτάται η πορεία υλοποίησης του έργου κατασκευής του νέου αεροδρομίου Καστελλίου και να φροντίσει σε όλα τα υπόλοιπα, να εφαρμοστούν οι συνέπειες που περιγράφονται στις συμβάσεις των παραχωρισιούχων» αναφέρει σε δήλωσή του ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ ν. Ηρακλείου Χάρης Μαμουλάκης, τονίζοντας: «Σχετικά με τις εταιρίες που διαχειρίζονται τα πιο επικερδή αεροδρόμια της χώρας, οποιαδήποτε κρατική ενίσχυση θα πρέπει να εξεταστεί στο πλαίσιο των ετήσιων κερδών τους και σε κάθε περίπτωση, να συνοδεύεται και από αντίστοιχες εγγυήσεις για το Ελληνικό Δημόσιο. Παράδειγμα τέτοιων εγγυήσεων είναι η πολιτική που εφαρμόζεται αυτή τη στιγμή στην Αμερική, τη Γερμανία και την Ιταλία, όπου για να βοηθηθούν οι αεροπορικές εταιρίες από κρατικό πρόγραμμα στήριξης, θα πρέπει να προτείνουν το πώς το δημόσιο θα διατηρήσει μερίδιο σ’ αυτές».

Όπως αναφέρεται στη σχετική Ερώτηση, από τους σχετικούς ορισμούς, ένα Γεγονός Ανωτέρας Βίας δεν μπορεί να νοείται και ως Δυσμενές Συμβάν. Ο κάθε ορισμός περιγράφει διαφορετική κατάσταση, αλλά και αντιμετώπιση. Σε αντίθεση με τις εταιρίες «Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών» του Ελ. Βενιζέλος και Consortium TERNAGMR του υπό κατασκευή αεροδρομίου στο Καστέλι, η FraportGreece χαρακτηρίζει την υφιστάμενη παγκόσμια υγειονομική κρίση ως «Δυσμενές Συμβάν», γεγονός που αποκλείει την εφαρμογή του άρθρου 25 (25.1,25.2,25.3) της Σύμβασης Παραχώρησης για ανωτέρα βία. Προκύπτει λοιπόν ένας «διχασμός» ανάμεσα στους τρεις παραχωρησιούχους για το νομικό χαρακτηρισμό της πανδημίας.

Όσον αφορά στη Fraport και ειδικά έπειτα από το αίτημά της να αναβάλει την καταβολή του οφειλόμενου ποσού στο Ελληνικό Δημόσιο, τόσο για το 2019 όσο και για το τρέχον έτος, ενώ μόλις πρόσφατα είχε ανακοινώσει ρεκόρ εσόδων και κερδών για το 2019, φαίνεται ότι ο χαρακτηρισμός της πανδημίας ως Δυσμενές Συμβάν ήταν μονόδρομος για να εισπράξει ενδεχόμενη αποζημίωση, κάνοντας χρήση του Άρθρου 45 της Σύμβασης Παραχώρησης. Αντίθετα, αν η εταιρία επικαλείτο Γεγονός Ανωτέρας Βίας, σύμφωνα με το Άρθρο 25 της σύμβασης, δε θα δικαιούταν αποζημίωση.

Παρ’ όλα αυτά, δε γίνεται η παρούσα υγειονομική κατάσταση να εμπίπτει κάθε φορά και σε διαφορετικό άρθρο της Σύμβασης, για λόγους αποκόμισης κέρδους, προκειμένου ο ιδιώτης να επωφεληθεί πάση θυσία. Άλλωστε, και σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία για την ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ, όπου αναφέρεται ότι «Στην περίπτωση παραχώρησης, η αμοιβή της εταιρίας συνίσταται κυρίως στην παραχώρηση της διαχείρισης και της εκμετάλλευσης του έργου ή της υπηρεσίας στη συγκεκριμένη εταιρία και συνεπώς, η εταιρία εκτίθεται σε κίνδυνο απομείωσης της επένδυσής της», το επιχειρηματικό ρίσκο υπάρχει και επομένως η εταιρία εκτίθεται σε απομείωση της επένδυσής της.

Ανεξάρτητα όμως από το πώς χαρακτηρίζει κάθε εταιρία την πανδημία, τα συναρμόδια Υπουργεία οφείλουν, ως επιτάσσει η λογική, να χαρακτηρίσουν την πανδημία είτε με τον έναν είτε με τον άλλο τρόπο. Και κατ’ αναλογία θα υπάρξουν οι ανάλογες νομικές συνέπειες που περιγράφονται στις συμβάσεις.

Σχετικά δε με το οφειλόμενο ποσό από τη Fraport, τα Υπουργεία οφείλουν να χρησιμοποιήσουν κάθε νόμιμο ένδικο μέσο για την εξ’ ολοκλήρου είσπραξή του, αφού το εν λόγω ποσό αποτελεί και έσοδο του κρατικού προϋπολογισμού.

Γίνεται επομένως κατανοητό ότι δεν μπορεί να γίνουν δεκτά τα αιτήματα όλων των παραχωρησιούχων. Δεν μπορεί το Ελληνικό Δημόσιο να λειτουργήσει με δυο μέτρα και δυο σταθμά.

 

Με βάση τα παραπάνω, ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:

1. Πώς έχει χαρακτηριστεί νομικώς η έως τώρα υγειονομική κρίση;

2. Ποια μέτρα θα λάβει η Κυβέρνηση για τη στήριξη των 23 κρατικών αεροδρομίων και ειδικότερα του Ηρακλείου;

3. Σε ποιες ενέργειες έχει προβεί ως προς την είσπραξη των παρακρατηθέντων δημόσιων εσόδων από τη Fraport;

4. Εξετάζει η Κυβέρνηση το ενδεχόμενο οικονομικής ενίσχυσης των εταιριών διαχείρισης των αεροδρομίων, με διασφάλιση όμως, παράλληλα, των συμφερόντων του κράτους;

 

Αναλυτικά η Ερώτηση προς τους κ.κ. Υπουργούς Οικονομικών και Υποδομών & Μεταφορών με θέμα: «Πανδημία Covid-19 και εταιρίες διαχείρισης αεροδρομίων – Γεγονός Ανωτέρας Βίας ή Δυσμενές Συμβάν;»

Οι αρνητικές επιπτώσεις του κορωνοϊού στην παγκόσμια και την εγχώρια οικονομία έχουν γίνει ήδη ορατές, με τις αερομεταφορές να αποτελούν έναν από τους κλάδους που έχουν δεχθεί ισχυρό πλήγμα.

Πολλά είναι τα δημοσιεύματα που παρουσιάζουν με ζοφερές περιγραφές τη μείωση των εσόδων των εταιριών διαχείρισης των αεροδρομίων της χώρας και συγκεκριμένα της Fraport και της «Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών», ενώ πριν από λίγες μέρες διέρρευσαν και οι σχετικές επιστολές των δύο εταιριών προς τα αρμόδια Υπουργεία, με τις οποίες τονίζεται η ανάγκη να τεθούν σε ισχύ έκτακτα μέτρα και δη ενισχύσεις από το Ελληνικό Δημόσιο.

Παράλληλα, η υφιστάμενη κρίση στις αερομεταφορές φαίνεται ότι δεν επηρεάζει μόνο τα εν λειτουργία αεροδρόμια, αλλά και τα υπό κατασκευή, το Καστέλι συγκεκριμένα. Κι αυτό διότι περίπου το 65% του «ηρακλειόσημου», δηλαδή του τέλους ανά επιβάτη του αεροδρομίου Ηρακλείου για την περίοδο Απριλίου – Οκτωβρίου, χρηματοδοτεί την κατασκευή του νέου αεροδρομίου. Σύμφωνα με πληροφορίες του Τύπου, σχετική επιστολή γνωστοποίησης γεγονότος ανωτέρας βίας έχει επίσης αποσταλεί από την εταιρία κατασκευής του νέου αεροδρομίου στο Ηράκλειο, στην οποία επισημαίνεται πιθανή καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του έργου.

Από τα παραπάνω, προκύπτει το εξής οξύμωρο: Με βάση τις επιστολές των αρμόδιων εταιριών, η πανδημία του κορωνοϊού αποτελεί «ανωτέρα βία» για το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας (ΔΑΑ) και για το Καστέλι, «δυσμενές συμβάν» για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, ενώ ταυτόχρονα είναι αχαρακτήριστη για τα 23 κρατικά αεροδρόμια, τα οποία όμως πλήττονται ομοίως.

Από τους σχετικούς ορισμούς, ένα Γεγονός Ανωτέρας Βίας δεν μπορεί να νοείται και ως Δυσμενές Συμβάν. Ο κάθε ορισμός περιγράφει διαφορετική κατάσταση, αλλά και αντιμετώπιση αυτής. Σε αντίθεση με τις εταιρίες «Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών» του Ελ. Βενιζέλος και Consortium TERNAGMR του υπό κατασκευή αεροδρομίου στο Καστέλι, η FraportGreece χαρακτηρίζει την υφιστάμενη παγκόσμια υγειονομική κρίση ως «Δυσμενές Συμβάν», γεγονός που αποκλείει την εφαρμογή του άρθρου 25 (25.1,25.2,25.3) της Σύμβασης Παραχώρησης για ανωτέρα βία. Προκύπτει λοιπόν ένας «διχασμός» ανάμεσα στους τρεις παραχωρησιούχους για το νομικό χαρακτηρισμό της πανδημίας.

Όσον αφορά στη Fraport και ειδικά έπειτα από το αίτημά της να αναβάλει την καταβολή του οφειλόμενου ποσού στο Ελληνικό Δημόσιο, τόσο για το 2019 όσο και για το τρέχον έτος, ενώ μόλις πρόσφατα είχε ανακοινώσει ρεκόρ εσόδων και κερδών για το 2019, φαίνεται ότι ο χαρακτηρισμός της πανδημίας ως Δυσμενές Συμβάν ήταν μονόδρομος για να εισπράξει ενδεχόμενη αποζημίωση, κάνοντας χρήση του Άρθρου 45 της Σύμβασης Παραχώρησης. Αντίθετα, αν η εταιρία επικαλείτο Γεγονός Ανωτέρας Βίας, σύμφωνα με το Άρθρο 25 της σύμβασης, δε θα δικαιούταν αποζημίωση.

Παρ’ όλα αυτά, δε γίνεται η παρούσα υγειονομική κατάσταση να εμπίπτει κάθε φορά και σε διαφορετικό άρθρο της Σύμβασης, για λόγους αποκόμισης κέρδους, προκειμένου ο ιδιώτης να επωφεληθεί πάση θυσία. Άλλωστε, και σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία για την ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ, όπου αναφέρεται ότι «Στην περίπτωση παραχώρησης, η αμοιβή της εταιρίας συνίσταται κυρίως στην παραχώρηση της διαχείρισης και της εκμετάλλευσης του έργου ή της υπηρεσίας στη συγκεκριμένη εταιρία και συνεπώς, η εταιρία εκτίθεται σε κίνδυνο απομείωσης της επένδυσής της», το επιχειρηματικό ρίσκο υπάρχει και επομένως η εταιρία εκτίθεται σε απομείωση της επένδυσής της.

Ανεξάρτητα όμως από το πώς χαρακτηρίζει κάθε εταιρία την πανδημία, τα συναρμόδια Υπουργεία οφείλουν, ως επιτάσσει η λογική, να χαρακτηρίσουν την πανδημία είτε με τον έναν είτε με τον άλλο τρόπο. Και κατ’ αναλογία θα υπάρξουν οι ανάλογες νομικές συνέπειες που περιγράφονται στις συμβάσεις. Σχετικά δε με το οφειλόμενο ποσό από τη Fraport, τα Υπουργεία οφείλουν να χρησιμοποιήσουν κάθε νόμιμο ένδικο μέσο για την εξ’ ολοκλήρου είσπραξή του, αφού το εν λόγω ποσό αποτελεί και έσοδο του κρατικού προϋπολογισμού.

Γίνεται επομένως κατανοητό ότι δεν μπορεί να γίνουν δεκτά τα αιτήματα όλων των παραχωρησιούχων. Δεν μπορεί το Ελληνικό Δημόσιο να λειτουργήσει με δυο μέτρα και δυο σταθμά. Θα πρέπει και οφείλει να στηρίξει πρώτα τα 23 αεροδρόμια που παραμένουν υπό τη σκέπη του Δημοσίου, τα οποία είναι και τα πιο ευάλωτα, λόγω του μικρού μεγέθους τους. Για το δε αερολιμένα Ηρακλείου, πρέπει να στηριχτεί η λειτουργία του, μιας και από αυτό εξαρτάται άμεσα η επιτυχής χρηματοδότηση και επένδυση του νέου αερολιμένα στο Καστέλι. Στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία οφείλουν τα συμβαλλόμενα μέρη να τηρήσουν κάθε Σύμβαση στο έπακρο και καλή τη πίστη να προχωρήσουν στο σχεδιασμό της επόμενης μέρας, εφόσον έχουν ολοκληρωθεί οι οικονομικές υποχρεώσεις από μέρους των εταιριών προς το Ελληνικό Δημόσιο.

Ειδικά λοιπόν όσον αφορά στις εταιρίες που διαχειρίζονται τα πιο επικερδή αεροδρόμια της χώρας, οποιαδήποτε ενδεχόμενη κρατική ενίσχυση θα πρέπει να εξεταστεί στο πλαίσιο των ετήσιων κερδών τους και σε κάθε περίπτωση, να συνοδεύεται παράλληλα κι από αντίστοιχες εγγυήσεις για το Ελληνικό Δημόσιο. Παράδειγμα τέτοιων εγγυήσεων είναι η κατεύθυνση που εφαρμόζεται αυτή τη στιγμή στην Αμερική, τη Γερμανία και την Ιταλία, όπου για να βοηθηθούν οι αεροπορικές εταιρίες από το κρατικό πρόγραμμα στήριξης του κλάδου, θα πρέπει να προτείνουν το πώς το δημόσιο θα διατηρήσει μερίδιο σ’ αυτές.

 

Με βάση τα παραπάνω, ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:

1.    Πώς έχει χαρακτηριστεί νομικώς η έως τώρα υγειονομική κρίση;

2.    Ποια μέτρα θα λάβει η Κυβέρνηση για τη στήριξη των 23 κρατικών αεροδρομίων και ειδικότερα του Ηρακλείου;

3.    Σε ποιες ενέργειες έχει προβεί ως προς την είσπραξη των παρακρατηθέντων δημόσιων εσόδων από τη Fraport;

4.    Εξετάζει η Κυβέρνηση το ενδεχόμενο οικονομικής ενίσχυσης των εταιριών διαχείρισης των αεροδρομίων, με διασφάλιση όμως, παράλληλα, των συμφερόντων του κράτους;

 

Οι ερωτώντες Βουλευτές

 

Πέρκα Θεοπίστη (Πέτη)

Αβραμάκης Ελευθέριος

Αλεξιάδης Τρύφωνας

Αναγνωστοπούλου Αθανασία (Σία)

Αυλωνίτης Αλέξανδρος-Χρήστος

Βαρδάκης Σωκράτης

Βαρεμένος Γιώργος

Βέττα Καλλιόπη

Βίτσας Δημήτριος

Γιαννούλης Χρήστος

Δραγασάκης Ιωάννης

Δρίτσας Θεόδωρος

Ελευθεριάδου Σουλτάνα (Τάνια)

Ζαχαριάδης Κωνσταντίνος

Ζεϊμπέκ Χουσεϊν

Ζουράρις Κωνσταντίνος

Ηγουμενίδης Νικόλαος

Θραψανιώτης Εμμανουήλ

Καρασαρλίδου Ευφροσύνη (Φρόσω)

Κατρούγκαλος Γεώργιος

Καφαντάρη Χαρούλα (Χαρά)

Μάλαμα Κυριακή

Μαμουλάκης Χαράλαμπος (Χάρης)

Μάρκου Κωνσταντίνος

Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος

Μπάρκας Κωνσταντίνος

Μωραΐτης​ Αθανάσιος (Θάνος)

Νοτοπούλου Αικατερίνη

Ξενογιαννακοπούλου Μαρία-Ελίζα (Μαριλίζα)

Παπαηλιού Γεώργιος

Παπανάτσιου Αικατερίνη

Πούλου Παναγιού (Γιώτα)

Ραγκούσης Ιωάννης

Σαντορινιός Νεκτάριος

Σκουρλέτης Παναγιώτης (Πάνος)

Σκουρολιάκος Παναγιώτης (Πάνος)

Σκουφά Ελισσάβετ (Μπέττυ)

Σπίρτζης Χρήστος

Συρμαλένιος Νικόλαος

Τζούφη Μερόπη

Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος

Φάμελλος Σωκράτης

Share:
prev post next post

Αναζήτηση

Τελευταία Νέα

  • Συνεχίζονται οι τηλεδιασκέψεις του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ με

    28 Φεβρουαρίου, 2021
  • ΑΡΘΡΟ: Αναζητείται η νέα – πράσινη

    27 Φεβρουαρίου, 2021
  • Το ενετικό λιμάνι του Ηρακλείου δεν

    27 Φεβρουαρίου, 2021

Ιστορικό

  • Φεβρουάριος 2021
  • Ιανουάριος 2021
  • Δεκέμβριος 2020
  • Νοέμβριος 2020
  • Οκτώβριος 2020
  • Σεπτέμβριος 2020
  • Αύγουστος 2020
  • Ιούλιος 2020
  • Ιούνιος 2020
  • Μάιος 2020
  • Απρίλιος 2020
  • Μάρτιος 2020
  • Φεβρουάριος 2020
  • Ιανουάριος 2020
  • Δεκέμβριος 2019
  • Νοέμβριος 2019
  • Οκτώβριος 2019
  • Σεπτέμβριος 2019
  • Αύγουστος 2019
  • Ιούλιος 2019
  • Ιούνιος 2019
  • Μάιος 2019
  • Απρίλιος 2019
  • Μάρτιος 2019
  • Φεβρουάριος 2019
  • Ιανουάριος 2019
  • Δεκέμβριος 2018
  • Νοέμβριος 2018
  • Οκτώβριος 2018
  • Σεπτέμβριος 2018
  • Αύγουστος 2018
  • Ιούλιος 2018
  • Ιούνιος 2018
  • Μάιος 2018
  • Απρίλιος 2018
  • Μάρτιος 2018
  • Φεβρουάριος 2018
  • Ιανουάριος 2018
  • Δεκέμβριος 2017
  • Νοέμβριος 2017
  • Οκτώβριος 2017
  • Σεπτέμβριος 2017
  • Αύγουστος 2017
  • Ιούλιος 2017
  • Ιούνιος 2017
  • Μάιος 2017

Στον αέρα είναι πλέον η ηλεκτρονική πλατφόρμα εγγραφής
νέων μελών του ΣΥΡΙΖΑ, www.isyriza.gr.

ΚΑΝ΄ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ / ΚΑΝ΄ΤΟ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Μπορεί τώρα κάθε προοδευτικός πολίτης να γίνει μέλος της μεγάλης και ανοικτής
οικογένειας του ΣΥΡΙΖΑ και να βάλει το δικό του λιθαράκι στη νέα εποχή.
iSYRIZA
Tweets by Mamoulakis
FOLLOW US
ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ

mamoulakis

Τελευταία Κυριακή του Φεβρουαρίου, για μπάλα με τον Αντώνη. Αξία ανεκτίμητη!
Περπάτημα στα χνάρια της ισ Περπάτημα στα χνάρια της ιστορίας.
Κυβερνητικά παιχνίδια με Κυβερνητικά παιχνίδια με την ιδιωτικοποίηση του Ενετικού Λιμένα Ηρακλείου

Με τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου να βρίσκεται σε εξέλιξη, οι πληροφορίες περί ιδιωτικοποίησης ΚΑΙ του Ενετικού Λιμένα Ηρακλείου δικαίως προκαλούν ανησυχία και αντιδράσεις.

Στο καρνάγιο Ηρακλείου, με τον Λευτέρη Κορνάρο, πρόεδρο του Σωματείου Φίλων Νήσου Ντίας και ανθρώπους που αγαπούν τη θάλασσα και ακολουθούν τη ναυτική μας παράδοση (22/2/21).

#συριζα #mamoulakis #hmamoulakis #syriza_proodeytiki_summaxia #greece #συριζα_προοδευτική_συμμαχία
Στο Μουσικό και το Καλλιτεχ Στο Μουσικό και το Καλλιτεχνικό Σχολείο Ηρακλείου στις Γούρνες.

Δυο αναγνωρισμένα σχολεία με λαμπρή πορεία και εξαιρετικούς καθηγητές, που παρέχουν υψηλού επιπέδου εκπαίδευση και έχουν επιδείξει πάρα πολύ καλά αποτελέσματα. 
Τα προβλήματα, δυστυχώς, δεν λείπουν, με το κτιριακό ζήτημα να βρίσκεται ψηλά στη σχετική λίστα. Το Υπουργείο οφείλει να ακούσει τα αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας, να ασχοληθεί σοβαρά και να δώσει τις απαιτούμενες λύσεις. Τις λύσεις που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα μαθητών και καθηγητών και θα αναβαθμίσουν ακόμα περισσότερο το σύνολο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. 
Στην κατεύθυνση αυτή, είμαι διατεθειμένος να ενισχύσω τις όποιες πρωτοβουλίες βρίσκονται σε εξέλιξη, αλλά και να αναπτύξω νέες, έτσι ώστε να υπάρξει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

#συριζα #mamoulakis #hmamoulakis #syriza_proodeytiki_summaxia #greece #συριζα_προοδευτική_συμμαχία
Αόρατοι οι ξεναγοί για την Κυβέρνηση της ΝΔ

Οι 3.000 και πλέον ξεναγοί ανά την Ελλάδα, δυστυχώς, δεν συμπεριλαμβάνονται σε κανένα μέτρο στήριξης, παρά μόνο μετά από την άσκηση έντονων πιέσεων. Βρισκόμαστε στο πλευρό τους με κάθε τρόπο!

Από τη σημερινή, συμβολική κινητοποίηση του Σωματείου Επαγγελματιών Ξεναγών Κρήτης & Σαντορίνης, με αφορμή τον χαρακτηρισμό της 21ης Φεβρουαρίου ως "Παγκόσμια Ημέρα Ξεναγών".

#συριζα_προοδευτική_συμμαχία #συριζα #mamoulakis #hmamoulakis #syriza_proodeytiki_summaxia #greece
Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε; Πολέμα!
Νίκος Καζαντζάκης

Ο σπουδαίος Κρητικός, ο μεγαλύτερος Έλληνας συγγραφέας των νεότερων χρόνων, ο φιλόσοφος, ο ποιητής. Γεννήθηκε σαν σήμερα, πριν από 138 χρόνια και δεν πέθανε ποτέ!

#καζαντζάκης #κρητη
Συνάντηση με τον Πρύτανη το Συνάντηση με τον Πρύτανη του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου - ΕΛΜΕΠΑ, για τις αρνητικές επιπτώσεις που έχει στην πορεία του Ιδρύματος ο πρόσφατος νόμος της ΝΔ για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

#πανεπιστήμιο #συριζα_προοδευτική_συμμαχία
Αρκεί
πως αυτός ο παράδοξα όμορφος
κόσμος μάς μάγεψε. Μεθύσαμε
θάλασσα!
Τόσο η ψυχή μου όσο 
κ’ εσύ, τον γιομίσαμε κύματα.
Νικηφόρος Βρεττάκος #μήδεια #κρητη
Προετοιμασία και οργάνωση για την εβδομάδα που έρχεται. Καλημέρα!

#συριζα_προοδευτική_συμμαχία #mamoulakis #hmamoulakis #syriza_proodeytiki_summaxia #greece
Το τηλέφωνο δεν σταματάει να χτυπάει, τα μηνύματα έρχονται το ένα μετά το άλλο κι οι ευχές σας, με γεμίζουν χαρά και θετική ενέργεια! Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και αντεύχομαι υγεία κι ευτυχία!
Τρεις ορειχάλκινες μορφές αγκαλιάζονται με το ένα χέρι και τείνουν το ελεύθερο στον ουρανό. Σε μία κοινή πυγμή.
Πλατεία Κλαυθμώνος, Μνημείο Εθνικής Συμφιλίωσης του Βασίλη Δωρόπουλου.

#mamoulakis #συριζα_προοδευτική_συμμαχία #hmamoulakis
Είχε πει ότι τίποτα δεν είναι αδύνατο. Εκεί που νομίζεις ότι όλα έχουν τελειώσει, εκεί είναι που ξαναρχίζουν.

Σαν σήμερα, 41 χρόνια χωρίς τον Αρχάγγελο της Κρήτης!
Κ. Μητσοτάκης: Παράδειγμα προς αποφυγή.
Μετά την Πάρνηθα, ήρθε η Ικαρία. Προκλητικά, χωρίς να τηρούνται καν τα προσχήματα, αδιαφορώντας για την κριτική. Αλαζονικά. 
Περιμένουμε στο επόμενο διάγγελμά του να κουνήσει ξανά το δάκτυλο στους πολίτες και να τους κατηγορήσει για «έλλειψη ατομικής ευθύνης». Υποκριτικά και με τη γνωστή του υπεροψία! #ικαρια
Το παλαιότερο βιβλίο σκακιού (1497) στον κόσμο βρίσκεται στην Σαλαμάνκα της Ισπανίας και υπάρχουν μόλις 9 αντίτυπα του. Παρουσιάζει έντεκα τακτικές ανοιγμάτων όπως και την περίφημη Ισπανική (Ruy Lopez). #chess #σκάκι
Τηλεδιάσκεψη και συναντήσε Τηλεδιάσκεψη και συναντήσεις - πάντα με την τήρηση όλων των μέτρων προστασίας - στο Ηράκλειο, με εκπροσώπους του Σωματείου Εμπόρων Λαϊκών Αγορών ν. Ηρακλείου «Άγιος Κωνσταντίνος» (Φ1), τον Πρύτανη του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου και τους Βουλευτές της Κρήτης (Φ2), του Σωματείου Επαγγελματιών Ξεναγών Κρήτης και Σαντορίνης (Φ3), του Συλλόγου Παραγωγών Λαϊκών Αγορών ν. Ηρακλείου και του Συλλόγου Εμπόρων Αγροτικών Προϊόντων ΣΕΠΛΑΝΗ (Φ4) και του Εμπορικού Συλλόγου Ηρακλείου (Φ5).

#συριζα_προοδευτική_συμμαχία #συριζα #ΜμΕ #μικρομεσαίες_επιχειρήσεις #Κρήτη #Ηράκλειο #mamoulakis #hmamoulakis #syriza_proodeytiki_summaxia #greece
Το 2021 ξεκίνησε με πολλές παρεμβάσεις εντός κι εκτός Βουλής, αλλά και σημαντικά γεγονότα που μας αφορούν όλους.

Δείτε το σύνολο της κοινοβουλευτικής - και όχι μόνο - δραστηριότητας του Ιανουαρίου, εδώ: https://bit.ly/3rcwNCZ #συριζα #mamoulakis #hmamoulakis #syriza_proodeytiki_summaxia #greece
Καλημέρα και καλό μήνα να έχουμε! Και να θυμάστε: "Η ζωή αλλάζει, μα δεν χάνεται. Η ελπίδα σβήνει, μα δεν πεθαίνει. Η αλήθεια σκεπάζεται, μα πάλι ξαναλάμπει!"

Percy Bysshe Shelley
Κάπως έτσι μας αποχαιρετά ο Κάπως έτσι μας αποχαιρετά ο Ιανουάριος στο Ηράκλειο: θερμοκρασίες άνοιξης - ελέω κλιματικής κρίσης - και τον Αντώνη με τον Μανώλη μου να χαίρονται το Κρητικό πέλαγος.
«Όχι στη δημοκρατική εκτροπή, δημόσια και δωρεάν Παιδεία – Δικαίωμα στη γνώση – Δικαίωμα στον Αγώνα»

#συριζα_προοδευτική_συμμαχία #ΑΕΙ #syriza
Σε οικονομικό αδιέξοδο οι ε Σε οικονομικό αδιέξοδο οι επιχειρήσεις - μέλη της Ένωσης Ιδιοκτητών Κτημάτων και Ιδιοκτητών Catering, σε απόγνωση χιλιάδες εργαζόμενοι του κλάδου.

Συνάντηση μαζί με @alexischaritsis & @jsarakiotis, με εκπροσώπους της Ένωσης.

#συριζα_προοδευτική_συμμαχία #catering
Instagram post 17943829414411528 Instagram post 17943829414411528
Με πατέρα και γιο Αντώνη, η γιορτή είναι διπλή!
Load More...
FOLLOW US

Μάθετε τα νέα
πρώτοι

xmamoulakis@gmail.com

Ηράκλειο Κρήτης
Πλατεία Κορνάρου 37 (1ος όροφος), ΤΚ 71201
2810226563

Αθήνα
Βουλής 4, ΤΚ 10562
2103251068
Fax: 2103706007

Ας γινουμε η αλλαγη που θελουμε να δουμε!