Κρυφό σχέδιο της κυβέρνησης για ιδιωτικοποίηση του σημερινού αεροδρομίου Ηρακλείου Νίκος Καζαντζάκης με στόχο να παραχωρηθεί σε συγκεκριμένη εταιρεία που ήδη έχει σχεδιάσει την κατασκευή μεγάλου ξενοδοχείου στην περιοχή αποκάλυψε μιλώντας στον Star FM ο βουλευτής Ηρακλείου και αναπληρωτής Τομεάρχης Ανάπτυξης του ΣΥΡΙΖΑ Χάρης Μαμουλάκης.
Όπως εξήγησε ο κ. Μαμουλάκης, ο υπουργός Υποδομών κ. Καραμανλής μίλησε το περασμένο Σάββατο από την Κρήτη για ξεμπλοκάρισμα της χρηματοδότησης με την οποία θα κατασκευαστεί το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι.
Αυτό όμως που ο κ. Καραμανλής ονόμασε ξεμπλοκάρισμα, ουσιαστικά είναι μπλοκάρισμα και για το υπό κατασκευή νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι και για την έκταση του σημερινού αεροδρομίου Νίκος Καζαντζάκης, είπε ο κ. Μαμουλάκης. Όπως εξήγησε η κυβέρνηση ΝΔ για να κατασκευαστεί το νέο αεροδρόμιο προχώρησε σε δανειακή σύμβαση με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και με έναν από τους όρους αυτής της δανειακής σύμβαση δέσμευσε την έκταση του σημερινού αεροδρομίου Ηρακλείου. Την ίδια ώρα η κυβέρνηση κρατά κρυφή ακόμα και από την βουλή τη συγκεκριμένη σύμβαση και αρνείται να την καταθέσει, παρά το γεγονός ότι έχουν κατατεθεί αλλεπάλληλες σχετικές ερωτήσεις βουλευτών.
Σχέδιο της κυβέρνησης είναι να αξιοποιήσει την έκταση του αεροδρομίου με ιδιωτικοποίηση και έχει ήδη βρει συγκεκριμένο ιδιώτη επενδυτή, είπε ο κ. Μαμουλάκης. Την ίδια ώρα η κυβέρνηση, συμπλήρωσε ο κ. Μαμουλάκης, παραγνωρίζει το γεγονός ότι μεγάλο μέρος της έκτασης ανήκει στον δήμο Ηρακλείου και αδιαφορεί για το συμφέρον των κατοίκων της πόλης.
Για ΒΟΑΚ: Μολυβιά στον χάρτη ήταν η χάραξη και οι δύο διεθνείς διαγωνισμοί
Στη συνέντευξή του ο κ. Μαμουλάκης αναφέρθηκε και στην παρουσίαση του κυβερνητικού σχεδίου για τον ΒΟΑΚ. Όπως είπε οι μολυβιές στον χάρτη για τους οποίους μιλούσε μέχρι σήμερα η κυβέρνηση ήταν τελικά η χάραξη του αυτοκινητόδρομου, αλλά και οι δύο διεθνείς διαγωνισμοί που είχε προχωρήσει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
Την ίδια χάραξη και τους ίδιους διαγωνισμούς συνεχίζει σήμερα η κυβέρνηση Μητσοτάκη, σημείωσε ο κ. Μαμουλάκης και αναρωτήθηκε ποια ήταν η συνεισφορά της ίδιας της κυβέρνησης ΝΔ αυτά τα δύο χρόνια που πέρασαν πέρα από την ένταξη διοδίων στην κατασκευή του ΒΟΑΚ.