Χάρης Μαμουλάκης Χάρης Μαμουλάκης Χάρης Μαμουλάκης
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΧΑΡΗΣ
  • ΝΕΑ
  • Γνωμη
  • Videos
  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
iSYRIZA

Pleese add the sidebar teamplate

  • Αρχική
  • /
  • Γνώμη
  • /
  • ΑΡΘΡΟ: Προαστιακός Ηρακλείου: Αν όχι τώρα, πότε;

Facebook-f Linkedin-in Twitter Youtube

ΑΡΘΡΟ: Προαστιακός Ηρακλείου: Αν όχι τώρα, πότε;

9 Νοεμβρίου 2021

Τα όνειρα τεχνολογικού εκμοντερνισμού στο νησί μας μέσα από την δημιουργία ενός τρένου κρατάνε από τα τέλη του 19ου αιώνα. Την περίοδο της κρητικής αυτονομίας διατυπώνονται διαφορετικά σχέδια συμπεριλαμβανομένου της διασύνδεσης της Μεσσαράς με το Ηράκλειο και την δημιουργία σιδηροδρομικής γραμμής εκεί που σήμερα βρίσκεται ο σημερινός Βόρειος Οδικός Άξονας. Τα σχέδια όμως αυτά μπαίνουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας μέσα από την επικράτηση των οδικών μεταφορών μετά τον Β’ Π.Π. ως του καθολικού τρόπου μετακίνησης στις σύγχρονες κοινωνίες και αναθερμαίνονται σε τακτικά χρονικά διαστήματα από τον τοπικό τύπο σαν ένα είδος νοσταλγίας για ένα άλλο δρόμο που θα μπορούσαν να είχαν πάρει οι υποδομές στο νησί.

Είναι όμως σήμερα επιτακτική η αναθέρμανση μιας τέτοιας συζήτησης; Με το παρών άρθρο ισχυρίζομαι ότι στην παρούσα συγκυρία είναι σκόπιμο να ξανανοίξει ο σχετικός δημόσιος διάλογος για μια σειρά από λόγους. Πρώτον, γιατί η συγκυρία της κλιματικής αλλαγής υποχρεώνει τις κοινωνίες μας να εξετάσουν εναλλακτικά μοντέλα διαχείρισης της ενέργειας και των μετακινήσεων τους. Τα ενεργοβόρα νησιά της Μεσογείου βρίσκονται στο επίκεντρο αυτού του προβληματισμού τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη. Δεύτερον, γιατί η χώρα μας καλείται στην παρούσα συγκυρία να διερευνήσει την κατεύθυνση μια νέας γενιάς μεγάλων έργων υποδομής που να αποτελούν οδοδείκτες στον απαραίτητο πράσινο μετασχηματισμό της οικονομίας. Η ίδια η συζήτηση για την διάθεση των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης υποχρεώνει τους φορείς και τους θεσμικούς εκπροσώπους κάθε τοπικής κοινωνίας να εμπλακούμε σε μια παραγωγική συζήτηση στην κατεύθυνση αυτή. Και, τρίτον, γιατί τα ήδη δρομολογημένα ή υπό δρομολόγηση από την προηγούμενη κυρίως Κυβέρνηση έργα στο νησί, έχουν ανοίξει μια σειρά από δυνατότητες και ανάγκες που μας επιβάλουν να σκεφτούμε «έξω από το κουτί» για να αναζητήσουμε τις απαντήσεις στα αναπτυξιακά προβλήματα που αντιμετωπίσουμε τα ερχόμενα χρόνια.

Τα επιχειρήματα ενάντια σε κάθε ανάλογο σχεδιασμό θα ήταν οπωσδήποτε το υψηλό κόστος επένδυσης, η μη εξασφαλισμένη κίνηση επιβατών για ένα μέσω σταθερής τροχιάς που να καλύπτει όλο το νησί και, φυσικά, ο ανταγωνισμός από άλλα μέσα μετακίνησης. Ωστόσο η συγκυρία της δημιουργίας του νέου αεροδρομίου Καστελίου και των μεγάλων έργων υποδομών και ανάπλασης πέριξ και μέσα στην πόλη του Ηρακλείου αναδιαμορφώνει αυτά τα δεδομένα. Επεξηγούμε.

Ένα μεγάλο μέρος του κόστους ανάλογων υποδομών είναι οι απαλλοτριώσεις για την όδευση μέσων σταθερής τροχιάς και ακόμα περισσότερο για την χωροθέτηση των σταθμών στάθμευσης και των επιβατικών σταθμών. Στην παρούσα φάση η πολιτεία ούτως ή άλλως προχωράει (ή ισχυρίζεται ότι προχωράει) το έργο του ΒΟΑΚ που σίγουρα θα μπορούσε να απαντήσει μέρος της σχετικής λύσης μέσω παράλληλης όδευσης όπως έγινε στην Ελλάδα σε μεμονωμένες περιπτώσεις όπως στον προαστικό σιδηρόδρομο της Αττικής. Δεύτερον, οι επιλογές ενός ανάλογου μέσου μεταφοράς είναι με τις σημερινές τεχνολογίες πολλές, άρα οποιαδήποτε μελέτη επί του θέματος εξέταζε διαφορετικά σενάρια αναφορικά με τα μέσα σταθερής τροχιάς που θα ήταν κατάλληλα για τις ανάγκες του νησιού. Τρίτον, στον αστικό ιστό και στην περιαστική ζώνη του Ηρακλείου το δημόσιο σήμερα προετοιμάζει μια σειρά από έργα υποδομής που, με τον κατάλληλο σχεδιασμό, θα μπορούσαν να απαντήσουν το ερώτημα της χωροθέτησης των επιβατικών σταθμών. Ενδεικτικά μόνο, στην παρούσα φάση προωθείται η πώληση της περιοχής της πρώην αμερικανικής βάσης στις Γούρνες, εξετάζεται (χωρίς δυστυχώς την φωνή της τοπικής κοινωνίας) η μορφή της αξιοποίησης της περιοχής του πρώην αεροδρομίου “Νίκος Καζαντζάκης” και δυστυχώς προχωράει και η παραχώρηση του λιμένα Ηρακλείου, διαδικασία όμως που δεν θα ολοκληρωθεί παρά μόνο μέσα από την νομική διευθέτηση του ζητήματος της παράκτιας ζώνης λιμένα. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις έχουμε ακίνητα που ανήκουν σε φορείς του δημοσίου που, με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο, την περίοδο που διανύουμε ωριμάζουν μελετητικά και επί της παρούσης προσδιορίζονται οι επιτρεπόμενες χρήσεις σε μια μελλοντική εκμετάλλευση τους.

Πάνω από όλα όμως η δημιουργία του αεροδρομίου στο Καστέλι αποτελεί την ipso facto προϋπόθεση για την επικαιροποίηση αυτού του σχεδίου. Ο νέος αερολιμένας Ηρακλείου εξασφαλίζει την, απαιτούμενη για την βιωσιμότητα του έργου, κίνηση σε ένα μέσο σταθερής τροχιάς. Άρα ο σχεδιασμός αυτός θα έπρεπε να εκκινήσει ως ένα εγχείρημα διασύνδεσης του αεροδρομίου με την πόλη του Ηρακλείου αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο σε δεύτερο χρόνο να επεκταθεί το δίκτυο και προς άλλες κατευθύνσεις του νησιού.

Εξάλλου σε διεθνές επίπεδο η σύγχρονη πρακτική που ακολουθείται είναι η διασύνδεση των νέων αεροδρομίων με τα παρακείμενα αστικά κέντρα με μέσα σταθερής τροχιάς. Τα παραδείγματα στις Ευρωπαϊκές Μεσογειακές πόλεις με κίνηση παρόμοιου μεγέθους όπως και αυτή που προβλέπεται στο αεροδρόμιο στο Καστέλι είναι πολλά. Για παράδειγμα το αεροδρόμιο στη Βαλένθια που κατασκευάστηκε το 2007 συνδέθηκε με τρένο με το μετρό της πόλης. Αντιστοίχως, στο παλιό, και επιβαρυμένο με τεράστια τουριστική κίνηση, αεροδρόμιο του Φάρο της Πορτογαλίας βρίσκεται υπό μελετητική ωρίμανση η διασύνδεση με το παρακείμενο δίκτυο σιδηροδρομικών υποδομών. Ομοίως και στο Αεροδρόμιο της Τουλούζης που το 2015 συνδέθηκε με Τραμ με την πόλη ενώ για το καλοκαίρι του 2020 αναμένονταν να ανοίξει ο σιδηροδρομικός σταθμός του αεροδρομίου της Κατάνια της Σικελίας. Μεγάλη διαφορά με όλες τις παραπάνω περιπτώσεις είναι φυσικά ότι το σύνηθες στις δυτικοευρωπαϊκές χώρες είναι η διασύνδεση ενός μέσου σταθερής τροχιάς που εκκινεί από ένα αεροδρόμιο με ένα ευρύτερο δίκτυο υποδομών. Στην δική μας περίπτωση, ωστόσο, η σταθερή και εξασφαλισμένη κίνηση από και προς το νέο αεροδρόμιο θα αποτελούσε το έναυσμα για ένα ευρύτερο σχεδιασμό.

Δύο χρόνια πριν, τον Ιούλιο του 2019, όταν το περιφερειακό συμβούλιο της Κρήτης κλήθηκε να γνωμοδοτήσει για το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών στην επιτροπή περιβάλλοντος διατυπώθηκε το αίτημα να εξετάσει η πολιτεία την βιωσιμότητα ενός σχεδίου ανάπτυξης τρένου στην Κρήτη. Με το παρόν κείμενο ξεκινάμε από μια φιλοδοξία πολύ πιο περιορισμένη. Ισχυριζόμαστε, δηλαδή, ότι τώρα είναι η ώρα ώστε το Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να αναθέσει την σύνταξη μιας μελέτης σκοπιμότητας για το έργο της κατασκευής ενός μέσου σταθερής τροχιάς που να συνδέει το αεροδρόμιο Καστελίου με την πόλη του Ηρακλείου. Το κόστος μιας τέτοιας μελέτης θα ήταν αμελητέο, ενώ σε δεύτερο χρόνο το σημαντικά μεγαλύτερο κόστος των συγκοινωνιακών μελετών που αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση για να επιβεβαιωθεί η βιωσιμότητα ενός τέτοιου έργου, θα μπορούσε να χρηματοδοτηθεί από τους πόρους του ταμείου ανάκαμψης.

Με το μικρό αυτό αίτημα πιστεύω ότι μπορεί να συνταχθεί ολόκληρο το νησί!

Share:
prev post next post

Αναζήτηση

Τελευταία Νέα

  • ΑΡΘΡΟ: Τι «μετράμε» όταν αποτιμάμε την

    4 Ιουλίου, 2022
  • Κατώτερη των περιστάσεων η παρουσία Πλεύρη

    3 Ιουλίου, 2022
  • Ρουά Ματ: Παρουσιάστηκε το βιβλίο για

    2 Ιουλίου, 2022

Ιστορικό

  • Ιούλιος 2022
  • Ιούνιος 2022
  • Μάιος 2022
  • Απρίλιος 2022
  • Μάρτιος 2022
  • Φεβρουάριος 2022
  • Ιανουάριος 2022
  • Δεκέμβριος 2021
  • Νοέμβριος 2021
  • Οκτώβριος 2021
  • Σεπτέμβριος 2021
  • Αύγουστος 2021
  • Ιούλιος 2021
  • Ιούνιος 2021
  • Μάιος 2021
  • Απρίλιος 2021
  • Μάρτιος 2021
  • Φεβρουάριος 2021
  • Ιανουάριος 2021
  • Δεκέμβριος 2020
  • Νοέμβριος 2020
  • Οκτώβριος 2020
  • Σεπτέμβριος 2020
  • Αύγουστος 2020
  • Ιούλιος 2020
  • Ιούνιος 2020
  • Μάιος 2020
  • Απρίλιος 2020
  • Μάρτιος 2020
  • Φεβρουάριος 2020
  • Ιανουάριος 2020
  • Δεκέμβριος 2019
  • Νοέμβριος 2019
  • Οκτώβριος 2019
  • Σεπτέμβριος 2019
  • Αύγουστος 2019
  • Ιούλιος 2019
  • Ιούνιος 2019
  • Μάιος 2019
  • Απρίλιος 2019
  • Μάρτιος 2019
  • Φεβρουάριος 2019
  • Ιανουάριος 2019
  • Δεκέμβριος 2018
  • Νοέμβριος 2018
  • Οκτώβριος 2018
  • Σεπτέμβριος 2018
  • Αύγουστος 2018
  • Ιούλιος 2018
  • Ιούνιος 2018
  • Μάιος 2018
  • Απρίλιος 2018
  • Μάρτιος 2018
  • Φεβρουάριος 2018
  • Ιανουάριος 2018
  • Δεκέμβριος 2017
  • Νοέμβριος 2017
  • Οκτώβριος 2017
  • Σεπτέμβριος 2017
  • Αύγουστος 2017
  • Ιούλιος 2017
  • Ιούνιος 2017
  • Μάιος 2017

Στον αέρα είναι πλέον η ηλεκτρονική πλατφόρμα εγγραφής
νέων μελών του ΣΥΡΙΖΑ, www.isyriza.gr.

ΚΑΝ΄ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ / ΚΑΝ΄ΤΟ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Μπορεί τώρα κάθε προοδευτικός πολίτης να γίνει μέλος της μεγάλης και ανοικτής
οικογένειας του ΣΥΡΙΖΑ και να βάλει το δικό του λιθαράκι στη νέα εποχή.
iSYRIZA
Tweets by Mamoulakis
FOLLOW US
ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ

mamoulakis

♟️ Από την παρουσίαση του 1 ♟️ Από την παρουσίαση του 1ου βιβλίου του εξαιρετικού σκακιστή και φίλου Κώστα Κλώκα «ΡΟΥΑ ΜΑΤ» που είχα την χαρά και την τιμή να προλογίσω.

«Το σκάκι όπως ο έρωτας και η μουσική έχει τη δύναμη να κάνει τους ανθρώπους ευτυχισμένους». (Siegbert Tarrasch)
Tandem Σιμουλτανέ με τον φίλο Tandem  Σιμουλτανέ με τον φίλο και σκακιστή @kostasklokas απέναντι σε έξι καταξιωμένους σκακιστές - σκακίστριες της πόλης μας!
▪️ Με τα μανίκια σηκωμένα
και τα backpack γεμάτα θετική ενέργεια.

Καλό μήνα σε όλες και όλους!
#ηράκλειο #crete #july
Με τον φίλο και συνάδελφο Σωκράτη Φάμελλο.
@famellossokratis 

#μητσοτακης #αιγαίο #turkaegean #ερντογάν #τουρκία #crete #ηράκλειο
My body my choice. Μια πρωτοβουλία My body my choice. 

Μια πρωτοβουλία κατά των Γυναικοκτονιών.

#metoo #μωβ #metoogreece #mybodymychoice #cancel_εκτρωσεις
Ηράκλειο - Αθήνα, κάτι σαν Παγκράτι - Κολιάτσου.... καλημέρα!

#crete #athens #greece #airport #αιγαίο
Συνάντηση με τον Δήμαρχο τη Συνάντηση με τον Δήμαρχο της πόλης μου, Βασίλη Λαμπρινό.

 #ηράκλειο #crete #δήμος_ηρακλείου
Βρέθηκα τις προάλλες στο πά Βρέθηκα τις προάλλες στο πάρκο Γεωργιάδη με μια παρέα παιδιών.
Οι ηλικίες τους κυμαίνονταν από 15 έως 18 ετών.
Καθίσαμε όλοι μαζί οκλαδόν στο γρασίδι και η κουβέντα πήρε φωτιά.
 #παιδιά #κεραμεως #τικτοκ
Υποδοχή νέων μελών στο Ηράκ Υποδοχή νέων μελών στο Ηράκλειο!
Μια όμορφη βραδιά στην γεμάτη πλατεία Δασκαλογιάννη με τον κόσμο να στέλνει ηχηρό μήνυμα νίκης!

#νεα_μελη #συριζα #ηράκλειο #crete
Απόψε στην πλατεία με το βαφτιστήρι μου!

#νεα_μελη #ΣΥΡΙΖΑ #εκλογές
Μία εβδομάδα γεμάτη Βουλή.
Λίγο πριν τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης στην επιτροπή ανταγωνισμού!

#vouli #athens #εκλογές
Στην βουλή, λίγο πριν την επ Στην βουλή, λίγο πριν την επιτροπή θεσμών και διαφάνειας!

#vouli #tsipras #πόθενέσχες #μητσοτακης
📍 Παγκόσμια Ημέρα Προσφύγων: Game Changer | Τα Πάνω-Κάτω, στο Ηράκλειο

Ψυχαγωγικές και εκπαιδευτικές δράσεις για ενήλικες και παιδιά όλων των ηλικιών. Ντόπιους και πρόσφυγες. Χωρίς αποκλεισμούς, χωρίς διακρίσεις.
Ο λαός μας άλλωστε, γνωρίζει καλά από προσφυγιά. Και ο αγώνας για τα δικαιώματα των προσφύγων, όπως και ο αγώνας για τα δικαιώματα κάθε ευάλωτου συνανθρώπου, είναι κοινή μας υπόθεση.

Στο πάρκο Γεωργιάδη, στην εκδήλωση που διοργάνωσε ο Διεθνής Οργανισμός Μετανάστευσης στο πλαίσιο του ενταξιακού προγράμματος HELIOS, σε συνεργασία με το eFantasy Κρήτης, την Εκπαιδευτική - Αναπτυξιακή «ΠΛΟΗΓΟΣ» και την Αναπτυξιακή Ηρακλείου Α.Α.Ε. Ο.Τ.Α. – Πρόγραμμα ESTIA.

#refugees #efantasy #helios #estia #crete #heraklion
#world_refugee_day
🔘 1987:
Στο πατρικό μου στην οδό Χάνδακος στο Ηράκλειο.

♟ Η πρώτη μου επαφή με το σκάκι σε ηλικία 11 χρονών υπό τις οδηγίες του πατέρα μου. 
Πατέρα, σου οφείλω την σκακιστική αγάπη και νοοτροπία, μα και τόσα άλλα!

Σ' ευχαριστώ που στέκεσαι πάντα δίπλα, σε όλες μου τις κινήσεις.

Χρόνια πολλά σε όλους τους μπαμπάδες, που έχουμε σήμερα κι εμείς την τιμητική μας ημέρα!

#ημερατουπατερα #fathersday #love #loveislove
Ο Μανώλης Γαρεφαλάκης απο π Ο Μανώλης Γαρεφαλάκης απο παιδί είχε όνειρο να γίνει Ίκαρος. Μεγάλωσε δίπλα στο αεροδρόμιο Καστελίου και έβλεπε τις πτήσεις των μαχητικών, με αποτέλεσμα αυτό να περάσει στο DNA του. 

Ήταν το όνειρο του και τα κατάφερε. Ένιωθε ιδιαίτερα τυχερός και υπερήφανος όταν "έσκιζε" τους αιθέρες με το f16.

Η τραγική ειρωνία είναι ότι ο Σμηναγός, σκοτώθηκε σε τροχαίο δυστύχημα στην λεωφόρο Σούδας στα Χανιά!

Σήμερα κλείνουν δύο χρόνια οδύνης απο τον πρόωρο χαμό του. 
Αιωνία του η μνήμη!
🔘 Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο 🔘 Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο "ξαναχτυπά" με το μήνυμα πάνω στην μπλούζα του.

"Οι άνθρωποι με ποιότητα, δεν φοβούνται την ισότητα"

Εκτός από μπάσκετ διδάσκει και ήθος όπως πάντα!
Σημασία έχει να αγαπάς άνευ όρων!

#athenspride #pride #nba #equality
📍 Εθελοντική Αιμοδοσία 🎙 📍 Εθελοντική Αιμοδοσία

🎙 Με την Αγγέλα Δουλγεράκη στον 9,84 συζητάμε για την προσπάθεια ενίσχυσης της κουλτούρας της εθελοντικής αιμοδοσίας.

Η Πολιτεία οφείλει να ενισχύσει τις μονάδες αιμοδοσίας.
Ένα απλό SMS ενημέρωσης και επιβράβευσης μπορεί να κάνει την διαφορά.
Γιατί να μην ακολουθήσει και η Ελλάδα επιτυχημένες πρακτικές άλλων χωρών;

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα εθελοντή αιμοδότη και την κοινοβουλευτική μου παρέμβαση.

#vouli #blooddonation #blooddonationcampaign #crete #instagood
🩸 Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα εθελοντή αιμοδότη!

Ένα ενημερωτικό και ταυτόχρονα ενθαρρυντικό μήνυμα στο κινητό ότι σώθηκε με το αίμα σου μία ζωή!
Ένας στοχευμένος τρόπος επιβράβευσης για τον εθελοντή αιμοδότη.

Πολύτιμη πρακτική που μπορεί να αποτελέσει ισχυρό κίνητρο και για την αύξηση του αριθμού εθελοντών αιμοδοτών σε κάθε χώρα.

Γιατί όχι κι εδώ;;

Στο site μου www.mamoulakis.gr  μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για την κοινοβουλευτική μου παρέμβαση.
Μια δύσκολη εβδομάδα έφτασε στο τέλος της με πολλές συναντήσεις και μετακινήσεις σε Ηράκλειο και Αθήνα.
Επιστροφή στην Κρήτη, στην οικογένεια και τους φίλους!
Καλό βράδυ!
#heraklion #crete #friday #weekend
Στείλατε 🏆(14) Μας ξεσήκωσε Στείλατε
🏆(14)
Μας ξεσήκωσε ο Ναδάλ σήμερα στον τελικό του Ρολάν Γκαρός που τα κάνει να μοιάζουν όλα τόσο εύκολα!
🎾 Και είπαμε, να ξεσκονίζουμε κι εμείς τις τενιστικές μας δεξιότητες!

#tennis #tennislove #rollandgarros #nadal
5 Ιουνίου: Παγκόσμια Ημέρα Π 5 Ιουνίου: Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, αξίζει όλοι να επισκεφτούμε τον Καράβολα!».
 
«Στο φεστιβάλ για το περιβάλλον, την οικολογία και την κυκλική οικονομία που είχα την χαρά να συμμετέχω ενεργά στο ξεκίνημά του, το 2018.
Έγινε θεσμός και συνεχίζει δυναμικά μέχρι και σήμερα.
Πρόκειται για ένα 3ήμερο δράσεων για όλη την οικογένεια που συγκεντρώνει την διαδραστικότητα και την εκπαίδευση, την ευαισθητοποίηση και την ψυχαγωγία.
Μια εκδήλωση που βάζει το δικό της λιθαράκι στην κοινή προσπάθεια ενίσχυσης της περιβαλλοντικής συνείδησης και αλλαγής των συνηθειών μας, με απώτερο σκοπό την προστασία του περιβάλλοντος.
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους εθελοντές της Ομάδας Heraklion Eco Voice που έδωσαν για μια ακόμη χρονιά τον καλύτερό τους εαυτό, στους φορείς της Αυτοδιοίκησης που στηρίζουν την δράση, στις εθελοντικές ομάδες που συμμετέχουν, σε όλους όσους βοήθησαν στη φετινή διοργάνωση». 
#περιβάλλον 
#Heraklion 
#ecology #heraklionecovoice  #παγκοσμιαημεραπεριβαλλοντος  #crete #cretelife #crete🇬🇷 #cretegreece
🚴 Παγκόσμια ημέρα ποδηλάτου. 
Το πιο φιλικό μεταφορικό μέσο για το περιβάλλον!
Παίρνουμε φόρα και τιμούμε την μέρα οικογενειακώς!
#παγκόσμια_ημέρα_ποδηλάτου
Load More...
FOLLOW US

Μάθετε τα νέα
πρώτοι

xmamoulakis@gmail.com

Ηράκλειο Κρήτης
Πλατεία Κορνάρου 37 (1ος όροφος), ΤΚ 71201
2810226563

Αθήνα
Βουλής 4, ΤΚ 10562
2103251068
Fax: 2103706007

Ας γινουμε η αλλαγη που θελουμε να δουμε!