Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη απορρίπτει με συνοπτικές διαδικασίες την πρόταση του Δήμου Ηρακλείου με την οποία περιγράφονταν προτάσεις για τις βασικές χρήσεις γης και τις μορφές εκμετάλλευσης για την έκταση του αεροδρομίου Νίκος Καζαντζάκης όταν θα σταματήσει η λειτουργία του.
Αυτή η απόρριψη, δεν λαμβάνει υπόψιν της το γεγονός ότι στην σύμβαση με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων – ΕΤΕπ για την χρηματοδότηση του νέου αεροδρομίου Καστελιού, περιλαμβάνεται ως αναβλητική αίρεση η ωρίμανση των σχεδίων για την αξιοποίηση της έκτασης του παλαιού αεροδρομίου. Και έρχεται μάλιστα την στιγμή που η διαδικασία εκπόνησης νέων Τοπικών Πολεοδομικών Σχεδίων, για τα οποία η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε εξασφαλίσει χρηματοδότηση, έχει επί της ουσίας παγώσει. Ας το καταλάβουν: Η τοπική κοινωνία του Ηρακλείου θέλει και πρέπει να έχει λόγω στην αξιοποίηση της έκτασης του Νίκος Καζαντζάκης. Ο εν κρυπτώ σχεδιασμός της κυβέρνησης, είναι κατακριτέος και μας βρίσκει αντίθετους.
Για τον ΒΟΑΚ αλλά και την επόμενη μέρα της αξιοποίησης της έκτασης του αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης» στο Politica 89.8 και τον δημοσιογράφο Χρήστο Κώνστα.